Linkedini

10

Subkultura młodych, przebojowych karierowiczów zamieszkujących duże miasta. Charakteryzują ich uśmiech, nieśmiertelny optymizm, entuzjazm i ekscytacja każdym nowym dniem w pracy. Są przedsiębiorczy i przebojowi; zakładają startupy i inwestyją w kryptowaluty. Posiadają i aktywnie prowadzą konto na serwisie społecznościowym Linked.In, na którym zamieszczają posty o sukcesach w swojej karierze oraz gratulują innym linkedinom ich sukcesów. Główną motywacją tych działań jest uzyskanie większych zasięgów i zwrócenie na siebie uwagi.

W wolnch chwilach linkedini interesują się rozwojem osobistym, chodzeniem na lunche, siłownie w kompleksach biurowych i modne wydarzenia networkingowe, na których można zrobić zdjęcie grupowe przy ściance reklamowej potwierdzające ich obecność i aktywne zaangażowanie społeczne. Pasjonują się podróżami, ale raczej w podróży nie oddalają się zbytnio od hotelu, tudzież modnego guesthousu z Airbnb. Słuchają podcastów, czytają ebooki, zamawiają online. Wplatają do języka dużo anglicyzmów, którymi skutecznie zastępują polskie synonimy. Przykładowo: target zamiast cel, value zamiast wartość, czy event zamiast wydarzenie. Ich celem jest sukces, który nie jest jednakowoż jasno zdefiniowany. Only positive vibes, ale i tak wszyscy jeden po drugim chodzą na terapię.

- Co to za dziwne dźwięki dochodzą z tego budynku?
- Co? Aaaa, to! To rój linkedinów pitchuje value swoich pomysłów startupowych na networkingowym lunchu.
Wizerunek miasta